Uzlabojusies pakalpojumu kvalitāte nekustamā īpašuma apdrošināšanā
Nekustamā īpašuma apdrošināšanā šogad ievērojami samazinājies risks, ka klients nezina, ko īsti iegādājies, raksta laikraksts "Dienas Bizness". Pērn oktobrī servisa audita kompānijas "Dorus" veiktais pētījums liecināja par nekustamā īpašuma apdrošināšanas produkta devalvāciju Latvijā, jo vairums apdrošinātāju potenciālajiem klientiem sniedza informāciju tikai par polises cenu, pēc pašu iniciatīvas neinformējot ne par pašrisku, ne to, kas īsti tiks apdrošināts, nepiedāvājot speciālos papildu pakalpojumus un apdrošināšanas iespējas. Pērn neviena no deviņām apdrošināšanas kompānijām nebija sasniegusi līmeni, lai varētu uzskatīt, ka apkalpošanas kvalitāte ir klientam apmierinoša. Savukārt šā gada oktobrī veiktais pētījums liecina, ka minimālo līmeni pārsniegušas četras kompānijas - "Seesam", "BTA", "Balta" un "If". Proti, šajās kompānijās klientu apkalpošana notiek kvalitatīvā līmenī, jo lielākā daļa darbinieku informē klientu par apdrošināšanas nosacījumiem - sauc riskus, pašriskus, informē par saistītajiem produktiem, min arī ieguvumu, ar ko piedāvājums izdevīgs, kā arī sniedz klientam līdzi informatīvos materiālus, kas nav mazsvarīgi.
Tas secināts "Dorus" pētījumā, kura ietvaros, līdzīgi kā pirms gada, tika apsekotas deviņas Latvijas apdrošināšanas sabiedrības (katrā desmit apmeklējumi visā Latvijā) ar kontrolpirkumu metodi, klientam interesējoties par dzīvokļa apdrošināšanu kredīta vajadzībām. Objektīvu un salīdzināmu datu iegūšanai visās situācijās tika izmantots viena tipa miteklis - 1978.gadā uzbūvēts divistabu dzīvoklis, kura platība ir 48 kvadrātmetri.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.varianti.lv/sakums/news?selected_date=08.11.2011