Finanšu injekcija novārgušajiem ceļiem
Lielākie ieguldījumi infrastruktūrā šogad sagaidāmi "Latvijas Valsts ceļos" – vismaz 250,5 miljoni eiro, otrajā vietā seko "Rail Baltica" projekta realizācija, kas sāksies jau 2020. gada rudenī, ja projektēšanas darbi noritēs, kā plānots. Visbēdīgākā aina pēc pašreizējiem datiem ir "Latvijas dzelzceļa" infrastruktūras projektos.
Jau martā tika paziņots par vērienīga elektrifikācijas projekta pārtraukšanu, tomēr, neraugoties uz problēmām, uzņēmums šogad realizēs divus investīciju projektus.
Kopējie ieguldījumi ceļu un dzelzceļu tīklā ir grūti aprēķināmi, jo dažādi projekti tiek realizēti vairākus gadus, tomēr var prognozēt, ka šogad Latvijas autoceļu un dzelzceļa infrastruktūrā tiks investēti vismaz 350 miljoni eiro.
Gusts Kaļiņins, SIA "Ceļu būvniecības sabiedrība Igate" izpilddirektors žurnālam "Dienas Bizness" atzīst: "Šis gads ceļu būvniecības uzņēmumiem, ņemot vērā vispārējo situāciju, izskatās izaicinājumu pilns. Kaut tirgus dalībnieku skaits varbūt ir samazinājies, konkurence ir kļuvusi nežēlīgāka. Visi savus piedāvājumus rēķina vēl skrupulozāk, jo visiem ir bažas par šā gada portfeļiem.
Konstatēta tendence, ka lielākie uzņēmumi, kas agrāk nepievērsa uzmanību mazāka apjoma iepirkumiem, tagad konkurē arī tādos, kur ilgi nebija pretendējuši."
Visu rakstu lasiet 28. aprīļa žurnālā "Dienas Bizness".
Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
https://www.db.lv/zinas/finansu-injekcija-novargusajiem-celiem-496210