Birks: „Rīgas satiksmei” nekavējoties jānodrošina pienācīga klientu apkalpošana
Birks: „Rīgas satiksmei” nekavējoties jānodrošina pienācīga klientu apkalpošana
14.05.2009
Šodien, 14. maijā, notika SIA „Rīgas satiksme” dalībnieku pilnsapulce, kurā Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks (TB/LNNK) SIA „Rīgas satiksme” vadībai uzdeva nekavējoties sakārot darbu klientu apkalpošanas centros, lai pilsētnieki varētu saņemt kvalitatīvu servisu un stundām ilgi nevajadzētu stāvēt rindās.
Tāpat mērs aicināja nevilcināties ar e-talona automātu izvietošanu sabiedriskā transporta pieturvietās, lai šis pakalpojums kļūtu iedzīvotājiem pieejamāks.
J. Birks norāda: „Ja „Rīgas satiksme” apgalvo, ka ar e-talona ieviešanu viss ir kārtībā, bet iedzīvotāju zvani liecina par pretējo, tad man tomēr rodas jautājums – kur ir problēma? Acīmredzot šobrīd lielākā problēma ir klientu apkalpošana, kas netiek nodrošināta pienācīgā līmenī. Uzņēmumam ir jāstrādā daudz elastīgāk un nekavējoties jāpielāgojas šodienas situācijai, kļūstot par eiropeisku, uz klientu orientētu uzņēmumu.”
Bez tam sanāksmes laikā tika pieņemts lēmums veikt izmaiņas uzņēmuma statūtos, samazinot valdes locekļu skaitu no sešiem uz pieciem, kā arī atsaucot no valdes locekļa amata Igoru Volkenšteinu.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.nra.lv/zinas/22604-birks-rigas-satiksmei-nekavejoties-janodrosina-pienaciga-klientu-apkalposana.htm