Ar rūpēm par pacientu ērtībām un pakalpojumu kvalitātes celšanu
Pilnveidot veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti un uzlabot ārstniecības iestādes infrastruktūru – šīs ir galvenās PSIA Kauguru veselības centrs darāmo darbu prioritātes, kuru realizācija iesākās jau pērn un šogad vērojams to sekmīgs turpinājums.
«Kauguru veselības centra apkalpes zonā ir 33 000 iedzīvotāju. Tā ir liela atbildība, tāpēc aktīvi strādājam, lai veselības centrs vizuāli uzplauktu un mūsu komandu veidotu augstas raudzes profesionāļi,» uzsver centra valdes priekšsēdētājs Gundars Prolis.
Iegulda personāla prasmju pilnveidē
Domājot par veselības aprūpes pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu, ārstniecības iestāde sev izvirzījusi trīs galvenos uzdevumus: palielināt ārstniecības personālu, piesaistot kvalificētus speciālistus (G. Prolis norāda, ka visvairāk centrs izjūt nepieciešamību pēc dietologa, alergologa un endokrinologa), ārstiem un atbalstošajam personālam nodrošināt iespējas paaugstināt savas profesionālās kompetences un prasmes (tiek izglītoti arī administrācijā strādājošie) un visbeidzot ieviest e-veselības sistēmu, kas ļautu uzlabot veselības aprūpes sistēmas efektivitāti, kvalitāti un racionālāk izmantot resursus.
Papildus šīm aktivitātēm centrs, domājot par pacientu ērtībām un modernu, sakārtotu vidi, ir uzsācis vērienīgus ēkas infrastruktūras uzlabošanas darbus. «Šobrīd vienlaikus realizējam trīs pasākumus. Pirmais ir ERAF finansēts projekts Ģimenes ārstu prakses ārstnieciskā procesa uzlabojumi Kauguru veselības centrā. Tā realizācija aizsākās 2011. gadā. Pērn tika iegādāts medicīnas aprīkojums un mēbeles, šogad norit remontdarbi. Jaunu elpu iegūs bērnu nodaļas koplietošanas telpas, labierīcības, kas paredzētas cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kā arī ģimenes ārstu kabineti. Šis projekts mums ļauj sagatavoties prasībām, kas stāsies spēkā 2014. gada 1. janvārī un paredz, ka ģimenes ārstam un viņa palīgiem ir jābūt atsevišķiem kabinetiem,» stāsta G. Prolis.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://nra.lv/latvija/regionos/jurmala/94725-ar-rupem-par-pacientu-ertibam-un-pakalpojumu-kvalitates-celsanu.htm?utm_source=feedly