Gaisa dārzi bija plānoti arī uz tirdzniecības centra "Olimpia" jumta
Tirdzniecības centra Olimpia atšķirības zīmes ir šūpošanās līdzi Vanšu tiltam un iespēja pārvērst savu jumtu par sabiedrisku vietu.
Olimpia atvēršanai pieskaņoto publikāciju 2002. gada 14. decembra Dienā grūti nosaukt citādi kā par reklāmrakstu ēkas celtniekiem Re&Re un Aināram Pauniņam. Izrādās, ka viņam «darba netrūkst arī pašlaik, piemēram, tūlīt pēc intervijas komercdirektors steidz uz jauna objekta atklāšanu – darbu sāk tirdzniecības centrs Olympia.
A. Pauniņš domā, ka viena no Re&Re panākumu ķīlām varētu būt kompānijas dibinātāju un īpašnieku nepārtrauktā saikne ar uzņēmuma ikdienas darbu, jo viņi paši vada projektus, organizē ražošanu un sagādi. (..) Lai gan joprojām viena no Latvijas būvfirmu priekšrocībām ir salīdzinoši lētais darbaspēks, vadošo speciālistu algas strauji izlīdzinās, un pēc kāda laika noteicošais faktors acīmredzot būs darbinieku profesionalitāte un veikto darbu kvalitāte.»
2009. gada oktobrī tirdzniecības telpu iznomātājs mazliet koriģēja savu zīmolu no Olympia uz Olimpia, bet liela daļa Olimpia ēkā izvietoto veikala apmeklētāju to varbūt pat nepamanīja. Sajūtamas kopš veikala atvēršanas ir ēkas vibrācijas, ko varētu izskaidrot ar rezonansi starp Olimpia ēku un transporta līdzekļu iekustināto Vanšu tiltu. Līdz šim nav ziņu ne par kādu kaitējumu, ko šī un citas slodzes būtu ēkai nodarījušas. Saistībā ar Zolitūdes traģēdijas izraisīto interesi par sabiedrisko ēku un pirmām kārtām lielveikalu drošību ēkas saimnieki Neatkarīgajai atbildēja šādi: «Iepirkšanās centrs Olimpia regulāri apseko un uzrauga ēkas tehnisko stāvokli un tā atbilstību drošības prasībām. Vibrācijas ietekmes mērījumi i/c Olimpia tika veikti 2013. gada 16. oktobrī. Vibrācijas avotu (transporta, gājēju, eskalatoru un gājēju celiņu) izraisītu vibrāciju ietekme uz ēkas nesošajām konstrukcijām netika identificēta.»
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://nra.lv/latvija/106775-gaisa-darzi-bija-planoti-ari-uz-tirdzniecibas-centra-olimpia-jumta.htm