Vēl aizvien Jelgavas–Staļģenes ceļā kalpo 1927. gadā būvētais tilts
Db.lv, 2014. gada 11. jūlijs
«Latvijas valsts ceļu» projektā secināts, ka Vircavas tilts, kas būvēts 1927. gadā, vairs neatbilst mūsdienu satiksmes prasībām. Tiltam uzstādītais slodzes ierobežojums būtiski apgrūtina smagā kravas transporta satiksmi.
Lai nokļūtu Jelgavā, transporta līdzekļiem jāizmanto apbraucamie ceļi, kuri nespēj uzņemt smagā transporta slodzi un tiek sagrauti. Konstatēts, ka atsevišķi smagā autotransporta vadītāji neievēro noteiktos slodzes ierobežojumus un pakļauj tiltu ārkārtas slodzei, kas var novest pie tā sagraušanas, vēsta reģionālais medijs Zemgales Ziņas.
Ir atjaunojušās četras novadnieku paaudzes, bija zudusi un ir atjaunojusies Latvijas valsts, mainījies pagastu administratīvais dalījums, ir pāri gājis arī Otrais pasaules karš, taču vēl aizvien Jelgavas–Staļģenes ceļā kalpo 1927. gadā būvētais baltais tilts pār Vircavu. Ja pildīsies uzņēmuma «Latvijas valsts ceļi» plāni, tad nākamgad blakus vecajam varētu tapt mūsdienu prasībām atbilstošs tilts, kas būs turpat divas reizes platāks, kā arī ar augstāku izturību. Taču veco paredzēts atstāt gājēju un velobraucēju satiksmei, informē medijs.
Raksta pilno versiju var aplūkot: http://www.db.lv/ipasums/buve/vel-aizvien-jelgavas-stalgenes-cela-kalpo-1927-gada-buvetais-tilts-417467/?