Swedbank reorganizē darbību, lai saprastu, ko darīt ar filiāļu tīklu
Db.lv, 2012. gada 28. novembris
Swedbank Zviedrijā apņēmusies restrukturizēt savu darbību mājas tirgū ar mērķi uzlabot klientu apkalpošanu, attīstīt pakalpojumu piedāvājumu tiešsaistē un apzināt bankas filiāļu biroju lomu un pienākumus.
No nākamā gada janvāra Swedbank digitālie banku pakalpojumi kļūs par atsivišķu biznesa struktūrvienību, kas pēc pašas bankas teiktā, ir loģisks solis, ņemot vērā klientu attīstību un vajadzības.
Savā paziņojumā medijiem Swedbank norāda, ka klienti aizvien retāk izvēlas doties uz bankas filiāli, bet tā vietā vēlas pilnīgāku pakalpojumu klāstu digitālajā vidē.
Banka norāda, ka reorganizācijas rezultātā Swedbank filiāļu tīkls varēs darboties brīvāk, lai apkalpotu klientus, kuriem nepieciešamas plašākas konsultācijas un padoms.
Jau iepriekš Latvijas Swedbank valdes loceklis un Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Ģirts Bērziņš izteicās, ka banku filiāļu nākotne ir konsultēt un palīdzēt klientiem orientēties finanšu jautājumos, savukārt tādas 20.gadsimtam raksturīgas lietas kā skaidra nauda un darbinieks rakstvedis filiālēs mazināsies.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.db.lv/finanses/bankas/swedbank-reorganize-darbibu-lai-saprastu-ko-darit-ar-filialu-tiklu-383351