Piespiedu racionālisms
Krīze iemācīja attīstītājus, kas turpināja darboties Premium klases jaunceltņu tirgū, saprātīgāk pieiet celtniecības jautājumiem. Tā sauktajos treknajos gados pasūtītāji teju visi kā viens centās „izspiest” nopirktā apbūves gabala maksimāli atļauto apbūves apjomu. Tagad pēc kompānijas „Baltic Sotheby's International Realty” valdes priekšsēdētāja Vestarda Rozenberga vārdiem dominē jauna tendence: katra māja tiek orientēta uz noteiktu gala patērētāju segmentu. Vieni piedāvā projektus tiem, kam patīk klusums, citi — aktīvam, lietišķam dzīvesveidam, vēl citi — tiem, kam rūp celtņu ekoloģiskuma jautājumi. „Dažreiz ir diezgan sarežģīti tikt skaidrībā ar pircēju prasībām. Tas izskaidro citu tendenci jauno projektu attīstīšanas jomā. Šodien kā nekad agrāk ir pieprasīti profesionālu nekustamo īpašumu jomas speciālistu pakalpojumi”, — rezumēja Vestards Rozenbergs.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.varianti.lv/sakums/news?selected_date=27.11.2012