Elitārā īpašuma potenciālajiem pircējiem par Latviju sākumā jāuzzin
Gunta Kursiša
Lai no strauji progresējošā Āzijas reģiona piesaistītu klientus elitāro īpašumu segmentā, arī valstij būtu mērķtiecīgi jāpopularizē Latvijas vēsture, arhitektūra un kultūra citu valstu plašsaziņas līdzekļos, norāda Vestards Rozenbergs, Baltic Sotheby’s International Realty līdzīpašnieks.
Lai piesaistītu investorus no Āzijas valstīm, šajā reģionā ir nepieciešams vairāk popularizēt Latvijas tēlu kopumā un izcelt tās unikalitāti. Līdz šim Tālajos Austrumos par mūsu valsti esot maz informācijas, uzskata V. Rozenbergs.
«Rīgas Domei vai kādai no ministrijām būtu vairāk jāpievēršas Latvijas popularizēšanai Āzijā, un, iespējams, arī citur, jo investoru interese par Latviju ir atkarīga no tā, cik un kāda informācija par mūsu valsti izskan ārzemēs,» uzskata Sotheby’s līdzīpašnieks.
Valsts tēla popularizēšana ir cieši saistīta ar ārvalstu investoru piesaisti neksutamo īpašumu segmentā. Šobrīd visvairāk nekustamo īpašumu darījumu tiek slēgti ar klientiem no NVS valstīm, sevišķi Krievijas, kā arī Rietumeiropas, tomēr par nekustamo īpašumu Latvijā interesējas arī no tālākām valstīm, piemēram, ASV, stāsta V. Rozenbergs.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.db.lv/ipasums/elitara-ipasuma-potencialajiem-pircejiem-par-latviju-sakuma-jauzzin-239125