Bez sajūsminātām nopūtām
"Ekskluzīvs dzīvoklis", "elitārs mājoklis", "prestižs rajons", "VIP mājoklis"… Šādas terminoloģijas lietošana, reklamējot nekustamo īpašumu, nav pieļaujama, ja nav dokumentu, kas apstiprina objekta piederību konkrētai īpašumu grupai. Ar šādu paziņojumu ir nākusi klajā Baltkrievijas Republikas Tirdzniecības ministrija. Atbilstošs paziņojums jau ir nosūtīts Baltkrievijas reklāmas biznesa pārstāvjiem. Ierēdņi uzskata, ka vispārākās pakāpes izmantošana dzīvojamo projektu reklāmā maldina pircējus. Kā mēdz teikt, vispirms jāpierāda īpašuma elitārums, un tikai tad var apjūsmot tā jaukumus un labās īpašības.
Raksta pilno versiju var aplūkot: http://www.varianti.lv/sakums/news/show/12322