Aktīvāk izpletušies luksusa preču zīmolu veikali
Aktīvāk izpletušies luksusa preču zīmolu veikali
Ingrīda Drazdovska
26.07.2010
Aktīvākais mazumtirdzniecības segments, kurš šobrīd pasaulē izplešas, ir luksusa preču tirdzniecība – pērn 23 % jaunu veikalu atvēršanas gadījumu ir saistīta tieši ar šo segmentu, ziņo propertyEU.info, atsaucoties uz konsultāciju kompānijas CB Richard Ellis (CBRE) veikto pētījumu How Global is the Business of Retail.
Pētījumā izmantoti dati par mazumtirgotāju darbību 69 pasaules valstīs. Dati ievākti no 294 kompānijām.
Neraugoties uz ekonomisko lejupslīdi vai izaugsmes palēnināšanos, luksus preču tirgotāji darbojas vairāk nekā 25 valstīs un 50 pilsētās visā pasaulē.
Pašlaik šo kompāniju interešu lokā ir Ķīna, kur iedzīvotāju ienākumu līmenis pieaug, un ķīniešiem ir pastiprināta interese par rietumu zīmoliem.
Visvairāk starptautisko luksus preču tirgotāju zīmolu var atrast Honkongā (91 % no pētījumā iekļautajiem brendiem), kam seko Londona (87 %) un Dubaija (85 %). Desmitniekā ir arī Taipeja, Pekina, Šanhaja un Singapūra.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://db.lv/r/329-buve-ipasums/341-nekustamais-ipasums/226511-aktivak-izpletusies-luksusa-precu-zimolu-veikali