Akceptē Rīgas Ziemeļu transporta koridora 3. un 4.posma būvniecības projekta turpmāku izstrādi
Rīgas dome akceptēja Rīgas Ziemeļu transporta koridora 3. un 4.posma piedāvātā alternatīvā varianta būvniecības projekta turpmāku izstrādi. Domes lēmumprojekts paredz automaģistrāles būvniecību no autoceļa A5 - Rīgas apvedceļa Salaspils-Babīte - un A10 Rīga-Ventspils krustojuma līdz Daugavgrīvas ielai. Kopumā Ziemeļu transporta koridora īstenošanas rezultātā plānots uzbūvēt ērtu ātrsatiksmes autoceļu, kas šķērsos Rīgu rietumu-austrumu virzienā, neskarot pilsētas vēsturisko centru. Plānotais ceļa garums ir apmēram 30 kilometru. Rietumos Ziemeļu koridors pieslēgsies Rīgas apvedceļam pie Babītes, bet austrumos - pie Vidzemes šosejas Berģos. Projekts ģeogrāfiski sadalīts četros posmos, no kuriem visnozīmīgākais un sarežģītākais ir otrais posms, kas šķērso Daugavu un virzās gar pilsētas centru tā ziemeļu pusē no Daugavgrīvas ielas līdz Gustava Zemgala gatvei.
Kā aģentūru LETA informēja pašvaldībā, starptautiskie konsultanti aprēķinājuši - ja Ziemeļu koridors netiks izbūvēts, tad nākamo 30 gadu laikā Latvijas ekonomikai tiks nodarīti aptuveni 2,5 miljardu eiro lieli zaudējumi, gan veidojoties milzu sastrēgumiem, gan papildu degvielas patēriņam, kas kopumā pamatīgi apgrūtinās tautsaimniecības attīstību. Turklāt, izbūvējot Ziemeļu transporta koridoru, tikšot radīti vismaz 50 000 jaunu ilgtermiņa darba vietu.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.varianti.lv/sakums/news?selected_date=02.03.2011