80% no "Galleria Rīga" nomniekiem sola piedāvāt Latvijas tirgū jaunus zīmolus
80% no "Galleria Rīga" nomniekiem sola piedāvāt Latvijas tirgū jaunus zīmolus
15.07.2010
80% no "Galleria Rīga" nomniekiem piedāvās Latvijas tirgum jaunus zīmolus, par to "Galleria Rīga" spāru svētkos mediju pārstāvjus informēja "Galleria Rīga" direktors Arnis Veisbārdis. Veisbārdis arī solīja, ka Rīgas centrā topošais tirdzniecības centrs "Galleria Rīga" sola pārsteigt apmeklētājus ar vairākiem jauniem zīmoliem. Pagaidām gan netiek atklāti visi jaunie zīmoli, un tirdzniecības centra attīstītāji sola tos atklāt vismaz desmit dienas pirms tirdzniecības centra atklāšanas. "Esam izpētījuši, ka ik dienu piecu kilometru teritorijā ap tirdzniecības centru uzturas un pārvietojas 390 000 līdz 50 000 cilvēku, kam jaunais tirdzniecības centrs varētu kļūt par tikšanās un iepirkšanās vietu," norādīja Veisbārdis. Viņš arī atklāja, ka patlaban 76% nomnieku parakstījuši sadarbības līgumus. Kopumā jaunais tirdzniecības centrs būs izvietots septiņos stāvos, piedāvājot ap 200 veikaliem, noteiktas preču grupas sadalītas pa stāviem. "Galleria Rīga" platība būs 41 000 kvadrātmetru, no kuriem 22 500 kvadrātmetru būs tirdzniecības platība un 29 700 kvadrātmetru būs kopējā tirdzniecības platība. Divos līmeņos zem tirdzniecības centra paredzēta diennakts autostāvvieta 150 automašīnām. Kā ziņots, šī gada rudenī Rīgas centrā, starp Dzirnavu, Blaumaņa, Brīvības un Tērbatas ielu, tiks atklāts 100 miljonus eiro (70 miljonus latu) vērts tirdzniecības centrs "Galleria Rīga".
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.varianti.lv/sakums/news?selected_date=15.07.2010