Parex apņēmies kļūt par ietekmīgāko uzņēmumu Baltijā
Parex apņēmies kļūt par ietekmīgāko uzņēmumu Baltijā
Līva Melbārzde
[email protected]
24.09.2009
Pārveidojot savu zīmolu un pilnveidojot sniegtos pakalpojumus, Parex iecerējis kļūt par ietekmīgāko un vērtīgāko uzņēmumu Baltijā.
Tādu informāciju Latvijas Reklāmas aģentūras konferencē sniedza Parex mārketinga vadītājs Raimonds Bricis. Veikt Parex «rebrandingu» R. Bricis pirms pusgada speciāli ieradies no ārzemēm. «Nav noslēpums, ka krīzi izraisīja baņķieri, kas ar naudu bezatbildīgi spēlējās kā interneta spēlē. Tagad finanšu sektora reputācija ir smagi cietusi ne tikai Latvijā vien. Lai to uzlabotu, nav nozīmes mainīt tikai bankas logo vai nosaukuma krāsu, svarīga paša biznesa maiņa. Parex gadījumā tā ir jaunas bankas celšana,» atzina R. Bricis.
Par labu Parex nosaukuma maiņai iepriekš Db intervijā izteicies arī Parex bankas prezidents Nils Melngailis. Parex esot jākļūst par atbildīgu, caurspīdīgu un godīgu finanšu institūciju, tuvu un saprotamu saviem klientiem. «Mūsu mērķis, lai Parex kļūtu par vērtīgāko un ietekmīgāko uzņēmumu Baltijā, turklāt arī par visveiksmīgāko piemēru banku restrukturizācijā,» tā R. Bricis.
Db.lv jau rakstīja, ka arī praktiski Parex bankā kaut vai tikai septembra laikā notikušas vairākas izmaiņas, tā mainījusi savu juridisko adresi uz Republikas laukumu, tādējādi ietaupot vairākus milj. Ls, kur esošā filiāle strādā 12 stundas- no 8.00-20.00. Parex nodibinājis arī nekustamo īpašumu investīciju fondu. Iespējams, jaunais bankas imidžs palīdzēs nodrošināt arī veiksmīgāku bankas pircēja piesaisti, jo vairāki politiķi atzinuši, ka Parex būtu vēlams pārdot vēl līdz šī gada beigām.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.db.lv/a/2009/09/24/Parex_apnemies_klut_par_i2