+371 67114284

Banku attieksme jūtami pasliktinās

Banku attieksme jūtami pasliktinās

Ieva Mārtiņa, 2012. gada 15. jūnijs
Latvijas Krājbankas krahs būtiski pasliktinājis citu banku darbinieku attieksmi pret potenciālajiem naudas noguldītājiem.

Kārtējais pētījums par banku servisa kvalitāti šogad, ko trešo reizi veikusi servisa audita kompānija Dorus liecina, ka Latvijas krājbankas bankrots ne tikai tieši ietekmēja tās klientus, bet arī atstāja negatīvu ietekmi uz visu nozares klientu apkalpošanas kvalitāti kopumā. Salīdzinot ar pērno gadu, kad banku nozarē jau bija vērojami būtiski uzlabojumi, šogad vairumā no 11 apsekotajām bankām (kopumā 72 banku filiāles, no kurām puse Rīgā) apkalpošanas kvalitāte noslīdējusi līdz «tikai procentu likmju nosaukšanas» līmenim, bet atsevišķos gadījumos klients izpelnījies vien rokas mājienu informatīvo materiālu virzienā. Proti, banku apkalpošanas un pārdošanas kvalitāte nokritusies pat zem 2010. gada līmeņa, un iepriekšējo gadu iestrādes ir izzudušas. Ievērojams apkalpošanas kvalitātes kritums bijis lielajās bankās, kas pārņēma daudzus Krājbankas klientus, visvairāk nokritusies informācijas sniegšana.

Kā zināms, sākoties problēmām Krājbankā, virs 200 tūksošiem tās klientu steidza vērt kontus citās bankās. Dorus kā problēmu min to, ka klienti nesaņem informāciju par produktu iespējamiem variantiem un to atšķirībām - kuros gadījumos klientam izvēlēties augstāko likmi, kuros izdevīgāks produkts ar zemāku likmi.

Banku pakalpojumu kvalitāti Dorus vērtēja, izmantojot kontrolpirkuma metodi, kurā klients bez iepriekšējas pieredzes noguldīt interesējies par 5000 - 8000 eiro brīvo naudas līdzekļu izvietošanu uz gadu.


Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.db.lv/finanses/bankas/banku-attieksme-jutami-pasliktinas-372756
Search