Mājokļu pircēji kļuvuši «divas reizes dārgāki»
Mājokļu pircēji kļuvuši «divas reizes dārgāki»
07.11.2009
Pēc Krievijas analītiskā centra «НДВ-Недвижимость» veiktā pētījuma, līdz ar krīzes iestāšanos nekustamā īpašuma aģentiem tēriņi klientu piesaistīšanai un apkalpošanai ir pieauguši vidēji divas reizes.
«Tagad, lai pārdotu objektus, nepietiek pircējam pateikt cenu un parādīt reklāmas bukletu, šodien ir jābūt profesionālam pārdevējam,» uzskata «НДВ-Недвижимость» ģenerāldirektors Aleksandrs Hrustaļevs. «Piemēram, ja agrāk objekta pārdošanai kā biroju varēja izmantot mikroautobusu, tad šodien nepieciešams ērts un komfortabls birojs.
Par 70% pieaugušas reklāmas izmaksas. Bez pareizas mārketinga politikas nepieciešama arī laba celtniecības dinamika, kas pircējos raisa uzticību, protams, svarīgas arī tirgum atbilstošas cenas. Aģentūras, kas ņem vērā visus šos faktorus, no krīzes tikai iegūst.
Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.apollo.lv/portal/ipasums/articles/184741