+371 67114284

Baltkom bizness latviešu gaumē: Atstāts bez interneta un kabeļtelevīzijas

www.db.lv
Baltkom bizness latviešu gaumē: Atstāts bez interneta un kabeļtelevīzijas
Oskars Prikulis
Žurnālists, Db
21.12.2009


Šis būs stāsts no dzīves par to, kā «iekšējās komunikācijas problēmas» Baltkom atstāja mani bez kabeļtelevīzijas un interneta. Stāsts varen garš, bet tie kam patīk svešu cilvēku problēmas , iesaku izlasīt. Humora deva visai dienai garantēta.
Viss iesākas ap oktobra vidu, kad man uz mobilo telefonu piezvanīja kāds Baltcom menedžeris un piedāvāja, lai pieslēdzu ne vien Baltkom TV , bet arī internetu, kas kā izrādās būtu 20 reizes ātrāks, nekā mans šobrīd lietotais IZZI internets. Jāsaka, ka IZZI interneta temps mani jau sen bija nokaitinājis, tāpēc daudz nedomājot piekritu piedāvājumam. Jau tajā pašā vakarā menedžeris bija ieradies pie manis, un man atlika vien parakstīt veidlapu – iesniegumu IZZI, ar kuru es atsakos no viņu pakalpojumiem. Tāpat bija jānoslēdz jauns līgums ar Baltcom, kas paredz, ka turpmāk par nedaudz mazāk par 20 latiem mēnesī es saņemšu gan internetu, gan kabeļtelevīzijas pakalpojumus (Baltcom kabeļtelevīzijas pakalpojumus izmantoju arī līdz tam).

Kā jau bieži tas notiek, dzīvē ne viss realizējās kā cerēts. Gods kam gods, jau nākamajā dienā pie manis bija ieradies Baltkom darbinieks, lai pieslēgtu internetu (kā tas līgumā ir paredzēts), tomēr izrādījās, ka ir kaut kādas tehniskas problēmas (tieši kādas man neviens nav paskaidrojis arvien) un ir vajadzīgs mājas pārvaldnieka telefona numurs (šo frāzi iesaku atcerēties). Iedevu telefona numuru, un man teica, ka drīz viss tiks nokārtots.

Laiks gāja, pagāja viena nedēļa, otra, bet Baltkom darbinieku kā nebija tā nebija. Par cik mans internets darbojās (tas bija IZZI internets), sākumā daudz neuztraucos. Tomēr pēc dažām nedēļām, novembra sākumā man atnāca pirmais «jaunais» rēķins no Baltkom. Ierastās samaksas vietā par kabeļtelevīziju, šoreiz man jau prasīja samaksāt arī par internetu. Kopā 19.90 lati (tikai atgādinājumam – Baltkom internets man arvien nebija pieslēgts). Manāmi sašutis par radušos situāciju zvanu Baltkom klientu tālrunim. Pēc ilgām un garām pārrunām meitene telefona otrā galā beidzot saprot situāciju, ka man internets nemaz vēl nav pieslēgts. Sola atzvanīt. Nākamajā dienā tiešam atzvana un saka: Atvainojamies. Izrādās ir kaut kādas tehniskas problēmas. Un vajagot manas mājas pārvaldnieka telefona numuru. Saku vienreiz jau iedevu, bet varu arī otrreiz iedot. Iedodu numuru. Sola drīzumā problēmu atrisināt un internetu pieslēgt.

Tomēr tas nemaina faktu, ka saņemu brīdinājuma sms, ja nesamaksāšu rēķinu, tiks ierobežoti sniegtie pakalpojumi. Pēc ilgām pārdomām – kā lai samaksāju tikai par kabeļa TV, un nevis par internetu, izlemju samaksāt visu rēķinu (pats vien muļķis esmu, bet vismaz kabeli mēnesi ilgāk redzēju). Pie sevis nodomāju – nu gan jau drīz internets tiks pieslēgts, būs man beidzot ātrs un labs internets. Labai lietai nav žēl arī samaksāt. Starp citu, samaksāju arī par IZZI interneta pakalpojumiem, jo arvien lietoju viņu internetu.

Pagāja novembris. Darba daudz, tāpēc ar šo problēmu daudz nenodarbojos. Tomēr Baltkom darbinieki kā nezvanīja tā nezvanīja, un internets kā netika pieslēgts tā netika. Nolemju – jāzvana atkal. Vismaz būs jautri. Zvanu un prasu: kas ar internetu? Kā, kas ar internetu? Vai tad nav? Nu tur tā problēma, ka nav! Neviens nav atnācis pieslēgt! Kā nav atnācis? Nevar būt? Atzvanīsim! Šoreiz atzvana tajā pašā dienā! Jā taisnība, atvainojamies. Ir kaut kādas tehniskas problēmas. Vajag mājas pārvaldnieka telefona numuru. Mazliet sašutis, tomēr ar smaidu uz lūpām, saku, ka jau divreiz esmu devis pārvaldnieka telefona numuru, bet varu iedot arī trešo reizi. Iedodu.

Atkal tukšums. No Baltkom ne ziņas. Pienāk liktenīgais 1. decembris, kad man pēkšņi pazūd internets. Esmu pārsteigts, un pie sevis lamāju IZZI – atkal jau problēmas ar internetu (tādas man tur bija regulāri ar viņiem). Zvanu IZZI – kas par lietu? Šie pārsteigti! Kā kas par lietu? Jūs taču no mums atteicāties? Kā atteicos? Nu kā līgums lauzts! Tad, savā aizmāršībā atcerējos, ka parakstīju to veidlapu, ko man Baltkom menedžeris iedeva, un viņi pārējo manā vietā izdarīja, kā solīja – nokārtoja , lai es juridiski vairs nebūtu IZZI klients (nu re, to viņi tomēr izdarīja).

Es manāmi sašutis, uz jokiem prāts vairs nedzenas, zvanu uz Baltkom, prasu, kad būs internets? Atkārtojas vecais stāsts: kā nav interneta, kāpēc nav? Nav pieslēgts! Kā nav pieslēgts? Nu, nav! Atzvanīsim! Atzvana! Un ticiet vai nē, atkal prasa pārvaldnieka numuru! Es iedodu! Godīgi gan jāsaka, ka ar smaidu sejā vairs nerunāju ar viņiem, lai arī apzinos, ka ne jau meitenes pie telefona tur vainīgas. Sola, nokārtos visu.

...Pēc dažām dienām: Man atnāk brīdinājuma SMS no Baltkom – ja nesamaksāšu Baltkom rēķinu, tiks ierobežoti man sniegtie pakalpojumi. Sen nebiju pastkastītē skatījies – tiešam vēl viens Baltkom rēķins atnācis, un atkal gan par internetu, gan kabeļtelevīziju. 19.90 Ls! Šoreiz izlemju tēlot dumpinieku, un rēķinu nenomaksāt! Galu galā pagājušajā mēnesī samaksāju jau par pakalpojumu (internetu), kas man netiek sniegts.

Paiet dažas dienas, un man tiešam atslēdz kabeļtelevīziju. Ja man tiktu sniegts interneta pakalpojums, gan jau, ka atslēgtu arī to, bet tur nav ko atslēgt. Es tagad palicis, ne vien bez interneta, bet arī TV (gods kam gods, LNT, TV3 un citu bezmaksas kanāli rāda), zvanu jau pavisam sašutis Baltkom interneta nodaļai.

Prasu: kad man pieslēgsiet internetu un kabeļtelevīziju? Kā kad? Tad kad samaksāsiet rēķinu! Saku – bet man nemaz internets nav pieslēgts! Kāpēc, lai maksātu par to! Atbild: par norēķiniem jāzvana uz citu numuriņu! Zvanu uz citu numuriņu: Prasu, kas par lietu? Kāpēc atslēgts? Parāds nav nomaksāts! Saku, ka man nemaz nav pieslēgts internets. Nu tad jums jāzvana uz interneta nodaļu.

Beigās tomēr noskaidroju, kas par lietu. Sola atzvanīt. Jāsaka, ka šoreiz pārvaldnieka numuru vairs neprasīja.

Tā nu es vakaros esmu palicis bez mūsdienu izklaides flagmaņiem – interneta un kabeļtelevīzijas. Problēma atrisināta nav arvien. Vismaz atliek laika vairāk grāmatām, kamēr par savu taisnību cīnos.

Baltkom sabiedrisko attiecību pārstāvji man kā žurnālistam paskaidroja: problēma, visticamāk, ir ar Baltcom nodaļu iekšējo komunikāciju. Jāsaka godīgi. Labāk nepalika!


Raksta pilno versiju var aplūkot:
http://www.db.lv/4/b/2009/12/21/Baltcom_bizness_latvieshu
Поиск

Разместите свое предложение

Разместить предложение

Запрос предложения

Подать запрос

Получайте предложения на е-мейл

Подписаться
City Real Estate рекомендует
Сдают квартиру в Риге, Центре

Сдают квартиру в Риге, Центре
Улица Бривибас, 6 этаж, 5 Комнаты, 160.00m2
2000.00 EUR 12.5 EUR / m2

Сдают квартиру в Риге, Центре

Сдают квартиру в Риге, Центре
Улица Антонияс, 4 этаж, 2 Комнаты, 57.00m2
1000.00 EUR 17.54 EUR / m2

Продают квартиру в Юрмале, Яундубулты

Продают квартиру в Юрмале, Яундубулты
Проспект Стрелниеку, 2 этаж, 3 Комнаты, 60.60m2
203616.00 EUR 3360 EUR / m2

Все предложения